با رصد بازار بهترین محصول پولساز را یافتم

لباس بیمارستانی پرستاری

می توان گفت لباس بیمارستانی پرستاری یکی از پر فروش ترین انواع لباس بیمارستانی می باشد. لباس های مورد نظر سبک هستند و از پارچه های نخی و فیلامنتی و تترون آماده می شوند. خاصیت تنفسی آن ها بسیار عالی می باشد که از تعریق بدن جلوگیری می کند. برای فصول زمستان و تابستان مناسب هستند و افراد می توانند در موقعیت های مختلفی از آن ها استفاده کنند. خرید لباس بیمارستانی پرستاری در بازار ایرانی دارای جایگاه ویژه ای می باشد و افراد زیادی برای تهیه آن ها اقدام می کنند.

با رصد بازار بهترین محصول پولساز را یافتم

لباس بیمارستانی زنانه

انواع لباس بیمارستانی زنانه به صورت روپوش بلند و جلو بسته تولید می شوند که پوشیدن آن از قسمت سر بوده و یا در قسمت پشت چند دکمه ریز دارند. این لباس کاملاً گشاد و آزادانه است و با استفاده از پارچه های یکبار مصرف تولید می شود. استفاده از پارچه های یکبار مصرف برای تولید این لباس ها باعث شده است که برای یک نفر قابل استفاده باشد و به همین جهت پس از استفاده باید دور انداخته شود. این امر از هزینه های مواد شستشو و ضدعفونی می کاهد و در پیشگیری از انتقال احتمالی بیماری ها تاثیر گذار است.

با رصد بازار بهترین محصول پولساز را یافتم

لباس بیمارستانی نخی

لباس بیمارستانی نخی دارای رنگ های مختلفی است. هر کدام از این رنگ ها مناسب استفاده پزشکان و پرستاران در بخش های مختلف است. لباس های مخصوص اتاق عمل از قسمت هایی همچون کلاه مخصوص و گان و روپوش تشکیل می شود. لباس های بیمارستانی به صورت یکبار مصرف و پارچه ای تولید می شوند که هر کدام از آن ها موارد استفاده گوناگونی دارند. از دیگر مشخصه لباس بیمارستانی راحتی آن است به طوری که استفاده کننده از آن در هنگام استفاده حس راحتی خواهد داشت. برای خرید لباس بیمارستانی نخی لازم است موارد متعددی از جمله کیفیت را مد نظر داشته باشید.

با رصد بازار بهترین محصول پولساز را یافتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا