با سنگ آنتیک از تنگ ‌دستی به ثروت رسیدم

سنگ آنتیک جدید سه بعدی

سنگ آنتیک جدید سه بعدی از لحاظ مدل به دو گونه یک گل و دو گل تقسیم‌ بندی می‌ شوند که هر یک ویژگی خاص خود را داشته و استفاده می‌ گردد. یکی از مشخصات سنگ آنتیک جدید سه بعدی این است که سایز این محصولات 10*10 سانتی متر می باشد که در کنار یکدیگر طرحی خاص را عرضه می‌ کنند و از طرفی نیز ضخامت هر یک از آن ها حدود 3 سانتیمتر است. وزن این سنگ ها نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار بیشتر می باشد و از طرفی نیز دارای سایز های بزرگی نیز خواهد بود و به همین علت نصب آن ها برای افراد متخصص نیز نسبتا راحت تر خواهد شد.

با سنگ آنتیک از تنگ ‌دستی به ثروت رسیدم

سنگ آنتیک جدید

امروزه تولید کنندگان گوناگونی در کارخانه های مختلف در کشور در زمینه تولید سنگ آنتیک جدید فوق العاده فعالیت دارند و معمولاً با استفاده از ماشین ها و تجهیزاتی کاملا پیشرفته و مدرن آن ها را ساخته و وارد بازار می کنند. یکی از مشخصات سنگ آنتیک مدل جدید این است که زیبایی منحصر به فردی دارد و استفاده از آن در محل های مختلف مانند سالن پذیرایی و  ورودی آپارتمان، کف ساختمان و غیره کاربرد داشته و محیط را جذاب می کند. یکی دیگر از خصوصیات این سنگ ها این است که استحکام بسیار بالایی دارند زیرا از موادی کاملا درجه 1 و استاندارد در تولید آن ها استفاده می گردد و به همین جهت در دراز مدت قابل استفاده خواهند بود.

با سنگ آنتیک از تنگ ‌دستی به ثروت رسیدم

سنگ آنتیک لابی

سنگ آنتیک لابی زیبا در اندازه کوچک و بزرگ نیز می باشد که می توانید با توجه به سلیقه آن را استفاده نمایید این سنگ همچنین با قطر و ضخامت مختلفی که دارد طرح های روشن و تیره ای دارد و از زیبایی چشمگیری برخوردار است. اگر بخواهید در مورد مشخصات سنگ آنتیک کلابی اطلاعاتی را به دست بیاورید بهتر از مطالب زیر را مطالعه کنید و با دقت فراوان این سنگ را به دست بیاورید. این سنگ زیبا دارای مقاومت و استحکام قابل توجهی است که می توانید به مدت طولانی از آن استفاده نمایید بدون آنکه از مد بیفتد و یا رویه آن از بین برود.

با سنگ آنتیک از تنگ ‌دستی به ثروت رسیدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا