ثروتی که به راحتی مالک آن شدم

آجر نسوز قرمز

پرفروش ترین آجر نسوز قرمز و یا قهوه ای تیره است که معمولا”در نمای ساختمان استفاده شده است.

دلیل رنگ متفاوت این آجر وجود ترکیبات متفاوت آهن و تیتانیوم موجود درخاک نسوز از آجرهای دیگر است.

مهمترین طرح های اجرایی نمای آجرنسوز قرمز، طرح انگلیسی و طرح آمریکایی بوده که بسته به سلیقه مشتریان و نوع معماری ساختمان اجرا می گردد.

تشخیص آجرنسوز از آجر معمولی از روی شکل ظاهری می باشد، به گونه ای که آجرهای نسوز زبرتر وسطح آن دارای دانه های رنگی است.

به منظورتست رنگ آجر،آن را ازوسط شکسته،داخل آن رانگاه کنید چنانچه رنگ داخل وبیرون آن یکی باشد ازمرغوبیت خوبی برخورداراست.

چنانچه خواستارنمای بیرونی ساختمان و آپارنمان خودهستید پیشنهاد ما استفاده از آجرنسوز قرمز انگلیسی و یا آجرنسوز شاموتی می باشد.

ثروتی که به راحتی مالک آن شدم

آجر نسوز قرمز نما

قیمت آجر نسوز قرمز نما طبق مواردی همچون نوع آجر مقدار سفارش شما نوسانات بازار و دیگر موارد تعیین می‌شود اما اگر بخواهیم نگاه کوتاهی به لیست قیمت آجر در سال 1401 بیندازیم.

متوجه می شویم قیمت هر قالب آجر از 3 تا 20 هزار تومان می باشد.

اما اگر شما جزو کسانی هستید که میخواهید قیمت این محصول را به صورت دقیق متوجه شوید، ما راه بسیار ساده ای را پیش روی شما گذاشته ایم.

و آن تماس گرفتن با فروشنده به صورت مستقیم می باشد شما با استفاده از این فرصت استثنایی میتوانید هم از قیمت آجر دلخواهتان مطلع شوید و هم درباره آن اطلاعاتی به دست بیاورید.

ثروتی که به راحتی مالک آن شدم

آجر نسوز هشتگرد

قیمت آجر نسوز هشتگرد در بازار خرید و فروش بسته به عوامل مختلفی فرق دارد که واسطه ها از عواملی هستند که قیمت آجر نسوز را تغییر می دهد.

میزان عرضه و تقاضا نیز بر قیمت انواع آجر نسوز هشتگرد اثرگذار است و در صورتی که این آجر نسوز محبوب تر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

قیمت تقریبی یک عدد آجر نسوز هشتگرد 5000 تومان الی 100000 تومان می باشد که با توجه به جنس آجر نسوز و حجم سفارش متفاوت است.

شما خریداران عزیز برای دریافت اطلاعات کامل در مورد آجر نسوز هشتگرد می توانید با مشاوران مجرب سایت ما در ارتباط باشید و شکیل ترین آجر نسوز را تهیه نمائید.

ثروتی که به راحتی مالک آن شدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا