ردکردن این

بهترین گوشی‌های هوشمند اقتصادی سامسونگ در پاییز 1402

انتخاب یک گوشی هوشمند اقتصادی و ارزان‌قیمت، که علاوه بر کارایی مناسب، با نیازها و استفاده‌های شخصی فرد نیز مطابق باشد، گاهی فرآیندی زمان‌بر و گیج‌کننده می‌شود. چرا که علاوه بر تنوع نسبتن بالای گوشی‌های هوشمند اقتصادی در بازار، این دسته از محصولات، مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری متفاوتی نیز دارند.

مجله فناوری تلفن همراه؛ مریم عباسی – نکته مهم در انتخاب گوشی هوشمند اقتصادی این است که مدلی که انتخاب می‌کنید، از مشخصات فنی قدرتمند، عملکرد مناسب و پشتیبانی نرم‌افزاری خوب بهره‌مند باشد.

سامسونگ یکی از برندهای معتبر در ساخت گوشی‌های ارزان‌قیمت با کارایی مناسب است. در این مطلب، به معرفی برخی از پرفروش‌ترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ در سراسر جهان می‌پردازیم.

چگونه یک گوشی اندرویدی مقرون به صرفه و کارآمد انتخاب کنیم؟

مرحله اول و مهمترین نکته این است که مدلی را انتخاب کنید که بتواند چند سال متوالی برایتان کار کند. یک نکته بسیار مهم و ضروری در انتخاب یک گوشی هوشمند اقتصادی، دوام و کارایی بلندمدت آن است، چرا که در صورت نیاز به تعویض گوشی پس از چند ماه استفاده، در نهایت دوباره باید پول بیشتری برای خرید یک مدل دیگر هزینه کنید.

گوشی‌های هوشمند سامسونگ، حتی مدل‌های بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی آن، معمولن بسیار خوش‌ساخت و کارآمد هستند، به‌طوری‌که می‌توانید مطمئن باشید، محصولی که می‌خرید حداقل تا چند سال بدون دردسر برایتان کار می‌کند و دوام می‌آورد.

مرحله بعد این است که از خود بپرسید، مهمترین امکاناتی که می‌خواهید گوشی هوشمند در اختیارتان قرار دهد، چیست؟ آیا یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ می‌خواهید؟ یا اینکه گوشی‌تان باید چیپستی داشته باشد که حداقل از پس بازی‌های سبک بر بیاید؟ یا اینکه به دنبال مدلی هستید که فضای حافظه کافی برای ذخیره‌سازی اطلاعاتتان داشته باشد؟

اگر قبل از خرید، امکانات و نیازهای موردنظرتان را برای خود روشن کنید، می‌توانید یک گوشی مقرون به صرفه و متناسب با احتیاجات خود انتخاب و خریداری کنید. در خصوص گوشی‌های هوشمند سامسونگ، تقریبن تمام مدل‌های اقتصادی آن، به نرم‌افزار بروز و پیشرفته‌ مجهز هستند و بنابراین، با خرید یکی از محصولات این برند، دیگر نیازی به تعویض زودهنگام دستگاه خود نخواهید داشت.

لیست بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ در پاییز 1402

Galaxy A54 5G

افرادی که به دنبال یک گوشی هوشمند اندرویدی کارآمد با قیمت مناسب هستند، احتمالن یکی از محصولات سامسونگ سری گلکسی A5x را خواهند پسندید. کل خط تولید سری گلکسی A5x، مشخصات فنی متمایز و قابل توجهی دارند. گلکسی A54 5G محصول سال 2023 زیرشاخه‌ی همین سری محصولات است.

بهترین گوشی‌های هوشمند اقتصادی سامسونگ در پاییز 1402

گلکسی A54 5G از یک صفحه نمایش 4/6 اینچی Full HD+ Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، طراحی زیبا و ظاهر شیک بهره می‌برد که چیپست اگزینوس 1380 سامسونگ را در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیارتان قرار می‌دهد. چیپست این دستگاه در اجرای روان بازی‌های موبایلی عالی عمل می‌کند.

همچنین، این گوشی هوشمند دارای یک سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو است. Galaxy A54 5G دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد. باتری 5000 میلی‌آمپر/ساعتی آن از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند. سامسونگ برای این مدل، قول ارتقای سیستم عامل اندروید را برای چهار سال آینده داده است.

این مدل مناسب چه افرادی است؟ مناسب مشتریانی است که یک گوشی هوشمند قدرتمند می‌خواهند و توانایی تامین بودجه موردنیاز برای خرید آن را نیز دارند.

Galaxy A34 5G

این مدل یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ است که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6/6 اینچی Full HD+ Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. Galaxy A34 5G یک چیپست MediaTek Dimensity 1080 دارد که با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است.

بهترین گوشی‌های هوشمند اقتصادی سامسونگ در پاییز 1402

دوربین این مدل شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی، همراه با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. این دستگاه دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر/ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است. این گوشی هوشمند IP67 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را نیز دارد. گلکسی A34 5G مانند بسیاری از دستگاه‌های سامسونگ، از ضمانت چهار سال ارتقای سیستم‌عامل اندروید برخوردار است.

این مدل مناسب چه افرادی است؟ مناسب مشتریانی است که به یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و مجهز به 5G نیاز دارند.

Galaxy A14 5G

سامسونگ گلکسی A14 5G یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2023 به شمار می‌رود. این دستگاه، یکی از ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری 5G است که سامسونگ تولید کرده است.

بهترین گوشی‌های هوشمند اقتصادی سامسونگ در پاییز 1402

این مدل، دارای صفحه نمایش 5/6 اینچیFull HD+  با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است که از چیپست جدید Exynos 1330 بهره می‌برد و توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپر/ساعت پشتیبانی می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسل در کنار سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسل و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسل اشاره کرد. این دستگاه مجهز به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است.

قابلیت‌ها و امکانات فوق‌العاده Galaxy A14 5G به قدری چشم‌گیر است که به راحتی می‌تواند عنوان بهترین گوشی اندرویدی ارزان‌قیمت موجود در بازار را از آن خود کند. بهبودها و ارتقاهایی که سامسونگ در این دستگاه انجام داده، آن را به گزینه‌ای عالی و مقرون به صرفه برای مشتریان تبدیل کرده است.

این مدل مناسب چه افرادی است؟ مناسب مشتریانی است که یک گوشی هوشمند 5G با امکانات بروز و ارزان‌قیمت می‌خواهند.

Galaxy A03s

گوشی هوشمند Galaxy A03s یکی از ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است که از امکانات و مشخصات فنی نسبتن ساده و پایه‌ای بهره می‌برد.

بهترین گوشی‌های هوشمند اقتصادی سامسونگ در پاییز 1402

این مدل مجهز به یک صفحه نمایش 5/6 اینچی PLS LCD HD  با چیپست MediaTek Helio P35 بوده و با حداکثر 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. دوربین‌های آن شامل یک سنسور زاویه باز 13 مگاپیکسل همراه با سنسور عمق 2 مگاپیکسل و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسل است.

این مدل مناسب چه افرادی است؟ مناسب مشتریانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند قابل اعتماد و کارآمد با قیمت کم و منصفانه هستند.

اشتراک‌گذاری:

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

192-192-263-min
خواندنی
الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
تمبر یادبود سهروردی در تیراژ ۶۰ هزار سری منتشر شد
آموزش روش‌های بازیابی رمز اینستاگرام
آموزش دائمی کردن خط همراه اول
ساها در جمع ۵ ایرلاین برتر کشور با کمترین تاخیر در پروازها
بازدید رئیس پلیس راهور فراجا از محدوده نقاط حادثه خیز در غرب استان تهران و هماهنگی با سازمان راهداری جهت رفع آن نقاط
پلیس راهور با مردم و در کنار مردم برای امنیت بیشتر
بازدید رئیس پلیس راهورفراجا از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران /لزوم تقلیل سن معافیت معاینه فنی خودرو به ۲ سال
بازدید رییس پلیس راهور فراجا از محورهای شرق استان تهران
بهترین گوشی‌های سری ردمی شیائومی برای خرید در زمستان 1402
مزایا و معایب گوشی‌های هوشمند شیائومی
بهترین موزیک پلیرهای اندروید ۲۰۲۳
تاکید بر نقش چشمگیر تبلیغات در رشد صنایع فرهنگی و خلاق
ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل و کامپیوتر
تفاوت آیفون اکتیو و نات اکتیو را چطور متوجه شویم؟
راه‌اندازی مرکز نوآوری پزشکی در کشور با مشارکت همراه اول
دسته بازی کامپیوتر را چگونه به موبایل اندروید متصل کنیم؟
مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان رضوی معرفی شد
وی پی ان VPN چیست؛ نحوه کار آن به چه صورت است؟
دیوار و شیپور ضوابط آگهی های مسکن را پذیرفتند
۹ توصیه برای تقویت امنیت در تلگرام
بستن تبلیغات پیامکی همراه اول و ایرانسل
بهترین بازی‌ های آیفون
آغاز ثبت‌نام مقطع کاردانی و کارشناسی مرکز علمی کاربردی رجا برای ترم تحصیلی جدید
حضور استارتاپ ایرانی در جیتکس مراکش
تعداد مشترکان تلفن همراه از ۱۴۸ میلیون نفر عبور کرد
چند راه ساده برای اسکرین شات در سکرت چت تلگرام
مسئولیت اجتماعی؛ نقش مردم و تکلیفِ مسئولان
کتاب «ارتباطات بین‌المللی؛ بنیان‌ها و چالش‌ها» منتشر شد
معرفی گوشی های اقتصادی زیر 5 میلیون تومان
15 روش برای افزایش سرعت موبایل
تشخیص گوشی آیفون تعمیر شده
ارز نیمایی ترفند سوءاستفاده گران برای انحصاری شدن عرضه و فروش موبایل
چگونه شماره مجازی بسازیم؟
ضرورت بازسازی ظرفیت‌های رسانه‌ای انقلاب
چگونه دستگاه‌های اندرویدی را روت کنیم؟
آیا برگرداندن چت ها و پیام های پاک شده تلگرام امکان‌پذیر است؟
نقل فرصتی برای شروع دوباره و هوشمندانه
مأمور رساندن شما به سرزمین ثروت انتخاب شد
کلاس هایی که برای موفقیت شرکت کردم
فکری که از من یک ثروتمند ساخت
زمان را تلف نکنید و با چیپس میوه آغاز کنید
با یاری کردن دیگران به موفقیت رسیدم
با این روش میلیونری خودساخته شدم
با استراتژی نیروی محرک ثروت را روشن کنید
شبکه‌های اجتماعی
پربیننده‌ترین
دسته‌بندی‌ها
تبلیغات متنی
پیشنهاد سردبیر