ماسک سه بعدی چهار لایه شش لایه

طبق آزمایشاتی که بر روی این نوع ماسک انجام شده است به وضوح می توان گفت که در بسیاری از موارد توانسته جان افراد بیمار را بخرد و سلامتی دوباره را به آنها برگرداند این ماسک ها در شرایطی کاملا بهداشتی تولید و عرضه می شوند.

یکی از اشتباهات رایج ما در ندانستن تفاوت میان ماسک سه بعدی و تنفسی می باشد که در این بخش که یکی از مقالات سایت آراد برندینگ می باشد می خواهیم به بررسی آن بپردازیم در برخی موارد پیش آمده است که شما اقدام به شستشوی ماسکهای خود با شوینده نمایید.

ماسک سه بعدی چهار لایه شش لایه

این امر در صورتی ممکن است که ماسک شما این قابلیت را داشته باشد ولی در مورد ماسکهای جراحی باید گفت که این مدلها یکبار مصرف بوده و پس از استفاده باید دور انداخته شوند ماسکهای سه بعدی از طراحی خاصی الهام گرفته و عمل فیلتر کردن گرد غبار و آلودگی را به خوبی انجام می دهد.

ماسک سه بعدی چهار لایه

یکی دیگر از مدلهای مناسب برای جلوگیری از شیوع بیماریها ماسک سه بعدی چهار لایه می باشد شیوه تولید این ماسک ها بدین صورت بوده است که دو لایه فیلترین برای جلوگیری از ورود ذرات به مجاری تنفسی می شوند.

لایه های دیگر مناسب برای ورود و خروج هوا و گردش آن می باشند هر چه تعداد لایه ها بالاتر می رود امنیت و مصونیت هم بیشتر می شود و این شیوه می تواند یکی از راه های مناسب برای مبارزه با بیماریهای خطرناک باشد.

ماسک سه بعدی چهار لایه شش لایه

مردمان جامعه ای که در آن  بیماری و آلودگی وجود دارد نمی تواند حرکت رو به جلو داشته باشد به همین دلیل است که استفاده از ماسک سه بعدی چهار لایه در جامعه ما رونق گرفته است و به فرهنگسازی مناسب می توانیم در مسیر درست قدم برداریم.

نحوه ی استفاده از یکی سری محصولات بهداشتی نظیر ماسک سه بعدی یکبار مصرف بدین صورت می باشد که شما موظف هستید بلافاصله بعد از مدت زمان مشخص شده آنها را دور بیاندازید این ماسکها می توانند برای کودکان هم طراحی و تولید شوند.

یکی دیگر از مزیتهای این نوع ماسک سبک بودن و استفاده از بندهای پشت گوشی مناسب می باشد که باعث اذیت شدن گوش نمی شود شرکت های تولید کننده این نوع از ماسکها را در بسته بندیهای مختلف تولید می نمایند.

اگر بخواهید برای خرید ماسک سه بعدی یکبار مصرف اقدام نمایید با روش های مختلفی رو به رو خواهید شد یکی از نمونه هایی که برای همه ی ما مشخص می باشد خرید از داروخانه های سطح شهر می باشد روش دیگر از مراکز فروش تجهیزات پزشکی می باشد که ماسکهای سه بعدی را در بسته بندی های مختلف و تعداد مشخصی به فروش می رسانند.

مورد دیگری که می توان به ان اشاره کرد خرید اینترنتی می باشد که در آن شما رنگ و تعداد محصول خود را از طریق سایتهای معتبر سفارش می دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل می گیرید.

ماسک سه بعدی شش لایه

مردم از دیرباز از ماسک به خصوص در فصل سرما و سرماخوردگی بیشترین استفاده را می کردند که با بروز کرونا انواع سه بعدی آن و یا شش، هفت، هشت لایه آن در میان مردم بسیار رواج گرفت که هر کدام دارای ویژگیهای خاص و ویژه خود هستند که باعث متمایز شدن بسیار بالای آنها با دیگر انواع ماسک ها شده است.

ماسک سه بعدی چهار لایه شش لایه

از مهمترین خصوصیات ماسک سه بعدی شش لایه علاوه بر آنکه بسیار در پیشگیری از ورود هر گونه گرد و غبار، کثیفی و پیشگیری از کرونا موثر می باشند، قابلیت چاپ و طراحی بر روی آنها می باشد که جنبه تبلیغاتی ارزان و موثر دارند.

همچنین علاوه بر حفظ سلامت شما در برابر بیماری و آلودگی، حافظ زیبایی صورت شما نیز می باشند زیرا هیچ جای لکی بر روی صورت نمی گذارند.

با جهش ویروس کرونا از جمله دلتا پلاس و امیکرون، نیاز به ماسک سه بعدی چند لایه بیشتر احساس شد و در نتیجه نوع شش لایه آن که بهترین و مقاوم ترین نمونه برای مقابله با این دو نوع کرونا می باشد طراحی و به بازار عرضه شد.

آنها از چهار لایه ملت بلون و دو لایه اسپان باند و در بعصی موارد پارچه نخی با رنگهای متنوع برای افراد مشکل پسند طراحی شدند که به خاطر داشتن فیکسر روی بینی بسیار بین مردم محبوب شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا