چگونه با استراتژی می توانیم برنامه موفقیت را اجرا کنیم

رادیاتور پره ای

در بین انواع رادیاتورها، رادیاتور پره ای از مقبولیت بیشتری برخوردار هستند، دلیل این مقبولیت، راندمان حرارتی مناسب، طول عمر زیاد و تنوع مدل می باشد.

این رادیاتورها از جنس آلومینیوم ساخته می شوند و ساختارشان پره ای است به همین دلیل به آن ها رادیاتورهای پره ای یا آلومینیومی می گویند، معمولا ضمانت این محصولات 10 ساله است و شامل نشتی آب و سوراخ شدن می باشد، یکی از مهم ترین ویژگی های این رادیاتورها، قابلیت تعویض پره خراب یا افزایش تعداد پره می باشد.

انواع رادیاتورهای پره ای از نظر شکل و ظاهر: رادیاتورهای آلومینیومی یا پره ای از نظر ظاهری انواع مختلفی دارند و به سه دسته تقسیم می شوند.

این تقسیم بندی بدون در نظر گرفتن نوع برند است و فقط با توجه به شکل ظاهری رادیاتورها این تقسیم بندی انجام شده است، این تقسیم بندی بدین شرح زیر است: 1) ارتفاع آکس رادیاتور. 2) عرض پره 6 و 8 سانتی متری. 3) بلوک بندی های مختلف.

چگونه با استراتژی می توانیم برنامه موفقیت را اجرا کنیم

رادیاتور پکیج دیواری

رادیاتور پکیج دیواری مجهز به انواع تجهیزات حفاظتی مجهز به سیستم تشخیص الکترونیکی و سیستم ضد یخ دارای سیستم بای پس خودکار سیستم تهویه اتوماتیک سیستم احتراق آهسته و پیشرونده دارای دودکش دوجداره مخصوص با امنیت بالا.

نا گفته نماند باید توجه داشته باشیم که در هنگام خرید پکیج گارانتی بستگی به خرید دستگاه مورد نظر از نمایندگی معتبر دارد. بدنه بوتان از پلاستیک ساخته شده است که از بدنه برنجی بادوام تر است.

کالا ها پلاستیکی جرم کمتری دارند و بنابراین عمر مفید بیشتری دارند، کارتن های محافظتی دیگر شرکت ها و بوتان کمی متفاوت به نظر می رسند و تفاوتی با یکدیگر ندارند.

پکیج دیواری انواع مختلفی دارند، در بین این انواع یک مدل خاص توانسته بسیار در این حوضه پیشرفت های بسزایی داشته باشد و طرفدار های زیادی را به خودش جذب کند.

چگونه با استراتژی می توانیم برنامه موفقیت را اجرا کنیم

رادیاتور پنلی آلومینیومی

مورد دیگر وارداتی و صادراتی بودن رادیاتور پنلی آلومینیومی است که این مورد نیز باعث نوسان قیمت ها می شود اما اگر از طریق این مرکز اقدام به خرید رادیاتور کنید می توانید محصول را به صورت تضمینی با نازلترین قیمت ها خریداری کنید.

زیرا این مرکز همواره رضایت مشتریان و رفاه آنان را در اولویت قرار داده و سعی دارد محصول با کیفیت و سالم را عرضه کرده و با ارائه قیمت های کم و فروش حداکثری محصول از دیگر رقیبان پیشی بگیرد.

خرید رادیاتور با بهترین قیمت امکان پذیر بوده و محصول مستقیم از شرکت تولیدی به فروش می رسد، این شرکت بهترین مرکز تخصصی در زمینه تولید و عرضه انواع رادیاتور استاندارد است و محصولی تضمینی و با کیفیت را به مشتریان ارائه می کند.

این مرکز با مشتریان بسیار مدارا کرده و سعی دارد رضایت حداکثری مشتریان را فراهم کرده و محصول خود را به فروش بالایی برساند، این رادیاتورها صادراتی می باشند و این مرکز بهترین صادر کننده کالا است و محصول ممتاز صادراتی را ارائه می دهد.

چگونه با استراتژی می توانیم برنامه موفقیت را اجرا کنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا