چگونه با یک طرح کسب و کار به ثروت برسیم

رادیاتور پره ای

رادیاتور پره ای، یکی از برندهای معتبر و باکیفیت ایرانی است. رادیاتورهای ایران نوین، نسبت به بقیه رادیاتورهای ایرانی میزان انتقال حرارت بیشتری دارند و دلیل آن استفاده از کنوکتور می باشد.

مدل های رادیاتور ایران نوین، به دو صورت پنلی و پره ای تولید شده و به بازار عرضه می گردند، محصولات این برند خوب و با کیفیت ایرانی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

نسبت به نوع پنلی گران تر است. به دلیل وزن کم و سبک بودن آسان حمل می شود. خطر ترک خوردگی آلیاژ، پریدگی و شکستگی دیواره هنگام داغ شدن. ( به دلیل آلومینیومی بودن) .دارای اندازه های مختلف می باشد.

گاز هیدروژن تولید می کند که ممکن است باعث خرابی پمپ شود.  دارای پایه ای زیبا است و به آسانی روی دیوار نصب می شود. رادیاتورهای قدیمی و اسقاطی قابلیت فروش دارند. هنگامی که یک پره آسیب می بیند نیازی به تعویض کل سیستم نمی باشد.

چگونه با یک طرح کسب و کار به ثروت برسیم

رادیاتور پکیج دیواری

این نوع، رادیاتور پکیج دیواری نوع بوتان است، شرکت بوتان توانسته است با پکیج های دیواری مرغوب طرفداران بسیاری را به خودش جذب کند.

کیت پمپ آب بید بوتان علت خرابی پک دیواری نمونه بوتان خاموش شدن خود به خود بسته بوتان شایع ترین دلیل خرابی پک دیواری بوتان، خاموش شدن خود به خود است.

علت این خطا خرابی و عملکرد کلید امنیتی است، این سوئیچ در صورت کوچکترین آسیب به تجهیزات مختلف به سرعت بسته را خاموش می کند، اگرچه دلایل دیگری نیز وجود دارد که بوتان که طور ناگهانی و خودکار خاموش می شود، از جمله موارد زیر:

خرابی پکیج ترموستات خطا در پمپ پکیج و نشتی در پکیج افت فشار ناگهانی در دستگاه فشار گاز کاهش یافته یا قطع می شود شیر ورودی آب را به پک دیواری بوتان ببندید یکی دیگر از دلایل خرابی پک بوتان پایین بودن فشار پک است.

چگونه با یک طرح کسب و کار به ثروت برسیم

رادیاتور پنلی آلومینیومی

رادیاتورهای ارائه شده تنوع بالایی دارند و می توانید نسبت به نوع کاربرد بهترین انواع رادیاتور پنلی آلومینیومی را با سایز و اندازه های گوناگون و اندازه های متنوع خریداری نمایید.

این مرکز هم چنین قیمت های بهینه و باورنکردنی برای مشتریان در نظر گرفته است و رادیاتورها را از کارخانه سازنده به صورت مستقیم روانه بازار می‌کند، فروش اینترنتی رادیاتور نیز از طریق وب سایت ها و مراکز فروشی اینترنتی انجام می شود.

این رادیاتور با پکیج سازگاری بسیار خوبی دارد و نیازی نیست که مدام هواگیری شوند به میزان متعادل گرما را در فضا پخش می کنند بدنه آن به حدی داغ نمی شود که باعث سوختگی شود این رادیاتور میزان انرژی کمی مصرف می کند دارای کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی است و اینجا با گارانتی های بلند مدت و خدمات پس از فروش ارائه می شوند.

ظاهر این رادیاتورها بسیار شیک و امروزی است سطحی بدون درز و یکپارچه دارند زیبایی ظاهری آن ها بسیار جلب توجه می کند از این رادیاتور برای انتقال گرما در مصارف متفاوتی بهره می برند.

چگونه با یک طرح کسب و کار به ثروت برسیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا