در خانه کسب و کار پر سود ایجاد کردم

ظروف مسی حکاکی شده

در حال حاضر، ظروف مسی حکاکی شده بسیار مورد استقبال قرار گرفته است در گذشته این هنر حکاکی از ابزارهای مانند درفش انجام می گرفت که ساعتها وقت هنرمند را صرف آماده سازی این ظروف می کردند. اما امروزه با دستگاه های مخصوص خود این کار را انجام می دهند هنری که با دست ارزش و ظرافت بیشتری دارد ولی زمان بر بودن این هنر و نداشتن توجیه اقتصادی رو به فراموشی رفته است این هنر مانند هنر میناکاری با همان دقت و ظریف بودن انجام می پذیرد که جلوه زیبایی به ظروف مسی می بخشند. حکاکی کردن نه تنها بروی مس بلکه بروی نقره وسایر فلزات انجام می گردد که جز زیباترین هنر صنایع دستی کشورمان به شمار می رود. همچنین نحوه آماده سازی این هنر برخلاف قلم زنی ظروف مسی از قیر اندود شدن استفاده نمی کنند طرح ونقوش آن عمقی نیستند ابزارهای زیادی هم در آن به کار نمی ببرند.

در خانه کسب و کار پر سود ایجاد کردم

ظروف مسی دکوری

علاوه بر اینکه از ظروف مسی دکوری بسیار برای تزیین منزل استفاده می شود، می توان گفت مس یک هدایت‌ کننده و منتقل ‌کننده بسیار عالی برای گرما است و اغلب آشپزها برای تهیه غذاها و سس‌هایی که نیاز به دمای کنترل شده دارند از این ظروف استفاده می‌کنند. ظروف مسی با قلع یا استیل ضدزنگ پوشانده می‌شوند تا دیگر نگرانی برای مسمومیت با مس وجود نداشته باشد. استفاده از ظروف مسی مزایای بسیاری از جمله تقویت مو، افزایش سلامت پوست، بهبود سلامت قلب و عروق، تسکین و آرامش مفاصل، تحریک مغز و غیره را شامل می‌شود. 

در خانه کسب و کار پر سود ایجاد کردم

ظروف مسی نانو

ظروف مسی نانو یکی از بهترین ظروف مسی می باشد که به دلیل طرح و مدلهای متنوع بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. توجه داشته باشید که هنگام خرید ظروف مسی مخصوصاً، برای طبخ غذا حتماً در اولین روز استفاده از این ظروف مقداری، شیر درون ظرف مسی بجوشانید تا هم ظروف مسی ضدعفونی شوند و هم از سیاه شدن زود هنگام آن جلوگیری شود. البته به یاد داشته باشید که همیشه و در هر زمان هنگام استفاده از ظروف مسی با توجه به انتقال حرارت بالا از شعله پایین و یا شعله پخش کن استفاده کنید. با این کار عمر ظروف مسی تان را، دو برابر می کنید.

در خانه کسب و کار پر سود ایجاد کردم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا