امروزه با گسترش شغل در اینترنت درآمدزایی آسان است

سردخانه صنعتی میوه

امروزه سردخانه کوچک را به گونه ای طراحی می کنند که به هیچ وجه گرما و انرژی در آن به هدر نرود به همین منظور در سردخانه صنعتی میوه  کوچک از سیستمهای تهویه بسیار جدیدی استفاده می شود تا بتوانند مقدار سرمای مورد نیاز درون اتاق را فراهم نمایند و در ساخت این سردخانه ها بسیار جنس و ضخامت عایقی که در بدنه ساختمان استفاده می شود حائز اهمیت می باشد به این علت که عایقها در جلوگیری از اتلاف انرژی و همچنین افزایش کارایی و بهبود کاری در سیستم سرمایش یا برودتی سردخانه بسیار تاثیرگذار می باشد و به همین دلیل است که میوه های و یا کالاهای دیگر در سردخانه فاسد و خراب نمی شوند.

باید بدانید که بسته به نوع سردخانه و میزان کارایی آن و همینطور میزان بارگیری و مدت نگهداری کالاها ظرفیت سیستم سرمایشی متفاوت می باشد و به همین منظور از کمپرسورها و کندانسورهای مختلفی در سردخانه ها استفاده می شود. در جهان امروز که نیاز به پیشرفت بسیار زیاد شده است، سردخانه ها از بهترین تکنولوژیها بهره می برند که این تکنولوژی نامش سرمایش تراکمی می باشد و در این سردخانه ها از یک گاز مخصوص برای ایجاد سرما استفاده می شود و بنا بر کارکرد سیستم نوع گاز آنها هم با یکدیگر متفاوت است.

امروزه با گسترش شغل در اینترنت درآمدزایی آسان است

سردخانه بالای صفر

یکی از بهترین مکانهایی که می تواند باعث شود تا محصولات پس از برداشت تا زمان تحویل به مشتریان تازه بمانند سردخانه بالای صفر میوه هست سردخانه زیر صفر این قابلیت را دارد تا در تمامی ماه های سال این کار را برای شما انجام دهد و نوع میوه چندان اهمیتی ندارد. شرایط دمایی در آنجا به صورتی است که سرما به تمامی قسمتها به یک صورت می رسد و باعث می شود تا یکنواختی در محیط حاصل شود.

این مسئله به اندازه ای اهمیت دارد که افراد به صورت دائم آن را کنترل می کنند و اگر بی دقتی در آن صورت بگیرد می تواند باعث خرابی یا پوسیدگی میوه شود. نوع میوه ای که در سردخانه قرار می گیرد ممکن است باعث بروز تغییراتی شود که کم و زیاد شدن دما بسته به مقاومت و واکنش این محصولات به اب و هوای محیط دارد.

امروزه با گسترش شغل در اینترنت درآمدزایی آسان است

سردخانه زیر صفر

به طور کلی برای استفاده و خرید سردخانه زیر صفر باید با استفاده از دانش و تخصص اقدام به انجام این کار نمود نمونه های سردخانه صنعتی به صورت پیش ساخته و آماده در بازار  وجود دارند که برای نگهداری از محصولات غذایی مانند کالباس گوشت مناسب شمرده می شوند.

از سردخانه های زیر صفر برای نگهداری و انبار کردن مواد غذایی یخ زده یا منجمد مانند گوشتهای گوساله انواع مرغ، ماهی و میگو یا حبوبات و محصولات نیمه آماده استفاده می شود.

این نوع سردخانه ها می توانند دمای زیر صفر را برای جلوگیری از فعالیت هرگونه باکتری ایجاد نمایند در صورتی که دمای موجود در سردخانه به صورت یکنواخت و کاملاً مناسب در نظر گرفته شود برای مدت زمان زیادی مواد غذایی در درون آن سالم خواهند ماند.

امروزه با گسترش شغل در اینترنت درآمدزایی آسان است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا