در باغچه ی خانه ام گل محمدی کاشتم و ثروت برداشت کردم

گل محمدی صادراتی

محققان با بررسی تخصصی مشخصات گل محمدی صادراتی دریافتند که این گیاه دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان و ویتامین های لازم بدن من جمله ویتامین c است. از این گیاه برای درمان انواع امراض همچون: مشکلات گوارشی، پوستی، بهبود التهاب، سردرد، فانرژیت (گلودرد) و… استفاده می گردد.

علاوه بر این، استفاده از گلاب به عنوان چاشنی و طعم دهنده از دیرباز در غذاهای ایرانی به چشم می خورد و می توان با افزودن گلبرگ های آن به ماست یک میان وعده مقوی تهیه کرد.

اسانس این گیاه در صنعت عطر سازی نقش بسزایی دارد و رایحه ای دل انگیزی را به ارمغان خواهد آورد.

در باغچه ی خانه ام گل محمدی کاشتم و ثروت برداشت کردم

گل محمدی خشک امسال

جالب است بدانید گل محمدی خشک امسال دارای طبعی گرم و سرشار از ویتامینc می باشد. این گل به دلیل طبیعی بودن و خارج از هرگونه مواد شیمیایی وسرطان زا مورد توجه اکثریت افراد قرار گرفته شده است.

گل محمدی خشک امسال به دلیل معطر بودن و خواص دارویی کارخانه های عطر سازی و ارایشی و بهداشتی نیز در تولیدات خود آن را به عمل آورده اند. نوع خشک شده آن را در اکثر غذا و دمنوش ها و تزیین سالاد و ماست به کار می برند و باعث خوش بوی و طعمی غذا و زیبایی قابل شایانی به آن ها می دهد.

مشخصه بارز این گل این است که ب دلیل وزن سبکی که دارد از نظر قیمت مقرون به صرفه است.

در باغچه ی خانه ام گل محمدی کاشتم و ثروت برداشت کردم

گل محمدی تازه

به طور حتم یکی از مهم ترین مشخصاتی که در زمان نیاز به خرید گل محمدی تازه در فصل بهار باید به آن توجه کنید در تازه بودن گل ها و معطر بودن هر یک از این محصولات است. معطر بودن می تواند تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت محصولات تولید شده از آن ها مانند کیفیت و عطر گلاب تولید شده از این ماده داشته باشد. برای همین است که در صورت نیاز به انتخاب بهترین گل رز یا گل محمدی در بازار باید توجه کنید.

همچنین گل های تازه بوده و پلاسیده نباشند تا بتوانید امکان استفاده از آن ها را در هر کاربری که مد نظر دارید داشته باشید.

در باغچه ی خانه ام گل محمدی کاشتم و ثروت برداشت کردم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا