با این کسب و کار زندگی ام متحول شد و ثروتمند شدم

اجاق گاز شیشه ای

وقتی رضایت کامل مشتری را داشته باشیم با قدرتی بیشتر در تولید اجاق گاز شیشه ای خود ادامه خواهیم داد. اجاق گاز ها نیز از انواع مختلفی برخوردار هستند که چند مورد از آن ها عبارت است از:

اجاق گاز مبله، اجاف گاز کشویی، اجاق گاز صحفه ای و اجاق گاز رو میزی ساده ترین و رایج ترین اجاق گاز در بین بقیه محصولات اجاق گاز مبله نیز می باشد.

یکی از اصلی ترین مشکل در مورد اجاق گاز های مبله، سنگینی و جاگیر بودن آن نیز می باشد همین موضوع باعث می شود، کمی شرایط افرادی که از آشپزخانه کوچک برخوردار هستند را سخت نماید.

اجاق گاز های مبله در سه نوع گازی، برقی، برقی و گازی نیز تولید می شود.

با این کسب و کار زندگی ام متحول شد و ثروتمند شدم

اجاق گاز صنعتی 4 شعله

گارانتی اجاق گاز صنعتی 4 شعله نیز مانند محصولات دیگر دارای اعتبار و به مدت یکسال می باشد. همچنین با توجه به نوع مراکز تولید از سه تا پنج سال دارای خدمات پس از فروش می باشد. این محصول نقاط قوت بسیاری همچون بدنه ای تهیه شده از ورقه های استیل با ضخامت 1 تا 1.5 میل می باشد. دوام و طول عمر بالایی را برای این محصول به ارمغان آورده است.

همانطور که می دانید قیمت اجاق گاز صنعتی 4 شعله با توجه به کیفیت و مرغوبیت قطعات آن تعیین می شود.

تولید کنندگان این محصولات باید از قطعات و تجهیزات با کیفیت و مرغوبی بهره ببرند تا محصول تولید شده از استاندارد های موجود بهره مند شوند. این کالا ها در کارخانه ها زیر دست افراد متخصص و کارشناس تولید می شوند.

با این کسب و کار زندگی ام متحول شد و ثروتمند شدم

اجاق گاز رومیزی ساده

یکی از تفاوت های اساسی ما با سایر رقبای خود این است که ما از صادرات اجاق گاز رومیزی ساده توانسته ایم رضایت مشتری را جلب کنیم ولی رقبای ما فقط توانستند مردم را ناراضی کنند.

اجاق گاز ها از نظر مصرف انرژی هم نیز به چند دسته تقسیم می شوند؛ اجاق گاز های گازی، اجاق گاز های برقی و اجاق گاز های ترکیبی. یکی از اجاق گاز هایی که در ایران بسیار رایج می باشد اجاق گازهای گازی است.

اجاق گاز های برقی به کمک الکتریسیته حرارت  ایجاد می کنند. اما به دلیل قیمت پایین سوخت فسیلی در کشور ما از این دسته استقبال چندانی نمی شود. اجاق گاز های برقی و گازی به طور همزمان از هر دو انرژی گازی و الکتریسته نیز استفاده می شود.

با این کسب و کار زندگی ام متحول شد و ثروتمند شدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا