ردکردن این

بهترین بازی‌ های آیفون

در این مقاله فهرستی از بازی‌های جذاب آیفون را معرفی می‌کنیم که می‌توانید ساعت‌ها با آن‌ها سرگرم شوید.

مجله فناوری تلفن همراه – اگر به بازی‌های موبایلی علاقه دارید و از آیفون استفاده می‌کنید، در این مقاله قصد داریم فهرستی از برترین بازی‌های منتشرشده برای گوشی‌های هوشمند اپل را به شما معرفی کنیم. با پیشرفت‌های سخت‌افزاری سال‌های اخیر و افزایش توان قدرت گرافیکی گوشی‌های هوشمند، بازی‌های گرافیکی و جذاب زیادی برای این محصولات دردسترس است که هرکدام شما را در دنیایی جذاب غوطه‌ور می‌کند.

Raid: Shadow Legends

بهترین بازی‌ های آیفون

اکثر گیمرهای موبایلی احتمالاً نام Raid: Shadow Legends را شنیده‌اند. این عنوان یکی از پرطرفدارترین‌ بازی‌های آیفون است و محتوای بسیار زیادی برای مبارزات ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید با تلاش و باز کردن قفل ویژگی‌های قهرمانان مختلف، از بازی لذت بیشتری ببرید. از همه مهم‌تر اینکه می‌توانید فعالیت‌های درون بازی را به‌صورت چندنفره با دوستان خود انجام دهید. اگر به دنیای قهرمانی و پرورش ویژگی‌های شخصیت‌های بازی علاقه‌ دارید پیشنهاد می‌کنیم Raid: Shadow Legends را حتماً روی آیفون خود امتحان کنید.


Among Us

بهترین بازی‌ های آیفون

هیچ فهرست بازی موبایلی بدون Among Us کامل نمی‌شود. این بازی جذاب سال ۲۰۱۸ منتشر شد اما به‌طور غیرقابل‌وصفی در سال ۲۰۲۰ به محبوبیت سرسام‌آور دست یافت. شما در این بازی چند‌نفره با دیگران همکاری می‌کنید تا دروغگوی گروه را شناسایی کرده و باید به‌طور همزمان در سفینه‌ی فضایی زنده بمانید. این بازی یکی جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های موبایلی است که می‌توانید آن را روی آیفون خود تجربه کنید و مهارت‌های اجتماعی‌ خود را به چالش بکشید.


Call of Duty: Mobile

بهترین بازی‌ های آیفون

یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های سری Call of Duty روی موبایل دردسترس شما است. می‌توانید همین حالا به‌طور کاملاً رایگان این بازی جذاب را روی آیفون خود نصب کرده و از انواع سبک‌های بازی تک‌نفره، دونفره، چهارنفره و غیره لذت ببرید.

Call of Duty: Mobile یکی از بهترین بازی‌های شوتر اول شخص با گرافیک بسیار زیبا و چشم‌نواز به حساب می‌آید که حالت‌های مختلف ازجمله بتل‌رویال، آن را به یکی از بهترین انتخاب‌های گیمرهای موبایلی تبدیل کرده است.


Bike Race: Free Style Games

بهترین بازی‌ های آیفون

Bike Race: Free Style Games بازی مسابقه‌ای موتورسواری ساده‌ای است که قوانین فیزیکی نقش بسیار مهمی در آن ایفا می‌کنند. گیمرها باید با کج کردن گوشی خود، تعادل موتور خود را برقرار کرده و در مسیرهای پیچیده حرکت کنند. این بازی چندین آهنگ زمینه‌ی جذاب و نقشه‌های مختلف دارد و علاوه‌براین می‌توانید نقشه‌های موردنظرتان را طراحی کنید. البته بدین‌منظور باید از وب‌سایت رسمی سازنده‌ی بازی استفاده کنید و امکان ساخت نقشه داخل برنامه وجود ندارد.

Bike Race: Free Style Games از حالت تک‌نفره و چندنفره پشتیبانی می‌کند و می‌توان با اتصال به حساب فیسبوک، دوستان خود را به چالش کشید. کنترل‌های بازی نیز ساده هستند، اما کسب مهارت در حفظ تعادل و حرکت در مسیر به تلاش نیاز دارد.


Puzzledom

بهترین بازی‌ های آیفون

Puzzledom یکی از بهترین بازی‌های معمایی برای دارندگان آیفون و آیپد محسوب می‌شود. این عنوان از چهار بازی کلاسیک شامل Connect، Blocks، Rolling Ball و Escape تشکیل شده است.

Connect از شما درخواست می‌کند همه‌ی نقاط رنگ خاصی را بدون عبور از خطوط، روی صفحه‌ی بازی به‌هم وصل کنید. Blocks نیز از شما می‌خواهد تخته‌ها را با بلوک‌هایی که اشکال مختلفی دارند، پُر کنید و البته نباید هیچ شکافی بین قطعات وجود داشته باشد.

در بخش Rolling Ball، باید از بلوک‌های متحرک برای باز کردن مسیر توپ خود استفاده کنید. Escape نیز شامل حرکت دادن قطعات برای دستیابی به بلوک قرمز خروجی طراحی شده است.


Genshin Impact

بهترین بازی‌ های آیفون

اکثر گیمرهای موبایلی احتمالاً نام Genshin Impact را نیز شنیده‌اند یا آن را بازی کرده‌اند. این عنوان در سبک اکشن-ایفای‌نقش طراحی شده و مرز بین بازی‌های موبایلی و کامپیوتری را بسیار کاهش داده است. Genshin Impact از سیستم رزمی عمیق و خلاقانه، سرزمین‌های زیبا و البته خطرناک بهره می‌برد که لذت اجرای آن را به‌شدت افزایش می‌دهد. شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از این بازی نهایت لذت را ببرید.


Diablo Immortal

بهترین بازی‌ های آیفون

Diablo Immortal یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی محسوب می‌شود که بلیزارد آن را توسعه داده است. با نصب این بازی باید با ارتش شیاطین نبرد کنید و غنیمت‌های جنگی به‌دست آورید و قدرت خود را افزایش دهید.

Diablo Immortal در سبک اکشن-نقش‌آفرینی طراحی شده است و گیمرها می‌توانند شخصیت موردنظر خود را از میان کاراکترهای بازی انتخاب کنند. این بازی حالت آنلاین نیز دارد که می‌توان در آن با صدها بازیکن دیگر رقابت کنید.

هریک از شخصیت‌های Diablo Immortal ویژگی‌های خاصی خود را دارند و از طرفی گزینه‌های شخصی‌سازی و ارتقای قابلیت‌های آن‌ها دردسترس گیمرها است تا تجربه‌ای بسیار شخصی از اجرای این بازی داشته باشند. در نهایت اگر به‌دنبال بازی حماسی و سرگرم‌کننده با گرافیک زیبا هستید، این بازی قطعاً می‌تواند نظر شما را جلب کند.


Fallout Shelter

بهترین بازی‌ های آیفون

Fallout Shelter برای طرفداران سری Fallout یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک نقش‌آفرینی iOS است. شما در این بازی باید برای جامعه‌ی ساکنان خود یک طاق زیرزمینی کامل بسازید.

هدف نهایی شما در Fallout Shelter فقط بقای جامعه نیست و باید آن را پیشرفت دهید. شما می‌توانید از صنایع دستی برای ایجاد اقلام جدید بهره ببرید، ساکنان را برای جست‌وجوی زمین‌های بایر و منابع حیاتی به بیرون بفرستید یا یاد بگیرید چگونه از جامعه‌ی خود درمقابل تهدیدات خارجی و داخلی محافظت کنید.

اگرچه Fallout Shelter بازی جدیدی نیست، اما Bethesda همچنان آن را به‌روزرسانی می‌کند. این بازی نیز رایگان ارائه شده و امکان خرید اقلام درون‌برنامه‌ای را دردسترس کاربران قرار داده است.


Pac-Man 256

بهترین بازی‌ های آیفون

یک بازی خوب موبایلی الزاماً نباید گرافیک خارق‌العاده‌ای داشته باشد. Pac-Mac 256 براساس بازی کلاسیک پوکمون طراحی شده است و سعی دارد حال‌هوای آن را ارائه دهد. این بازی مثل نمونه‌ی اصلی، از پاورآپ‌ها بهره می‌برد و شما باید سعی کنید از ارواح موجود در محیط دوری کنید. نوع بازی نیز بی‌پایان است و بنابراین می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند.


Candy Crush Sega

بهترین بازی‌ های آیفون

اگر به‌دنبال بازی ساده و بسیار سرگرم‌کننده هستید، قطعاً Candy Crush Sega را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بازی محبوب، تکنیکی ساده برای درگیر کردن مخاطب خود دارد و باید در آن آبنبات‌های مختلف هم‌رنگ را کنار هم بچینید تا با تعداد حرکت‌های محدود به حد نصاب امتیاز دست یابید.

Candy Crush Sega می‌تواند ساعت‌ها و حتی روزها شما را سرگرم کند و مراحل بسیار زیادی دارد که هرکدام چالش‌هایی را پیش روی گیمر قرار می‌دهند.


Asphalt 9: Legends

بهترین بازی‌ های آیفون

سری بازی‌های آسفالت همیشه میان گیمرهای موبایلی علاقه‌مند به سبک ریسینگ، محبوبیت بالایی دارند. Asphalt 9 با گرافیک بسیار جذاب و خیره‌کننده، خودورهای مختلف با سبک واقع‌گرایانه، مراحل بسیار زیاد و چالش‌های آنلاین و آفلاین مختلف، امکان رقابت با بازیکن‌های آنلاین و غیره یکی از برترین عناوین ریسینگ در دنیای موبایل است.

اگر به‌دنبال بازی ماشین‌سواری با هیجان و مراحل متنوع و نقشه‌های مختلف هستید Asphalt 9 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. همچنین می‌توانید با انجام مراحل مختلف، خودروهای جدیدی را آزاد کرده و آن‌ها را مطابق نیاز و سلیقه‌ی خود سفارشی‌سازی کرده و ارتقا دهید.


Dead Cell

بهترین بازی‌ های آیفون

Dead Cells یکی از بازی‌های اکشن پلتفرمر بسیار هیجان‌انگیز است که در آن شما باید با استفاده از انواع مختلف سلاح‌ها و مهارت‌ها، با دشمنان بی‌رحم مبارزه کنید. این بازی در سبک roguevania است و شما باید به دشمنان خود حمله کرده، آن‌ها را بکشید و موارد جدیدی از آن‌ها یاد بگیرید. Dead Cells ابتدا برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی منتشر شد و اکنون می‌توانید از اجرای آن روی موبایل خود لذت ببرید.


Streets of Rage 4

بهترین بازی‌ های آیفون

با بازی Streets of Rage 4، خود را در خیابان‌های پر زدوخورد غوطه‌ور کنید. این عنوان با آهنگ زمینه‌ی رترو و گرافیک الهام‌گرفته از کمیک‌ها می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. داستان این بازی دنباله‌ی نسخه‌های قبل است؛ جایی‌که به‌نظر می‌رسد سندیکای جنایی جدیدی، کنترل خیابان‌ها را در دست گرفته و پلیس را فاسد کرده است. این بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نامزد دریافت بهترین بازی اکشن ۲۰۲۰ بود.


Vampire Servivors

بهترین بازی‌ های آیفون

Vampire Survivors بازی نقش‌آفرینی بسیار جالبی است که از گیم‌پلی مینیالیستی بهره می‌برد. موجودات شیطانی اطراف شما هستند و جایی برای پنهان شدن یا فرار وجود ندارد و بدین‌ترتیب مجبور هستید تا وقتی زنده‌اید، به مبارزه ادامه دهید.

در بازی Vampire Survivors باید سعی کنید برای ارتقاء قابلیت‌های خود، طلا جمع‌آوری کنید. با تقویت ویژگی‌های خود در این بازی جذاب می‌توانید با صدها هیولایی که قصد کشتن شما را دارند، مبارزه و آن‌ها را نابود کنید.

با اجرای Vampire Survivors باید در مقابل انبوهی از دشمنان ایستادگی کنید و با شکست دادن هیولاها، به‌عنوان بازمانده، بازی را به پایان برسانید.


Marvel Snap

بهترین بازی‌ های آیفون

اگر به بازی‌های کارتی علاقه‌ دارید، مارول اسنپ قطعاً می‌تواند نظرتان را به خود جلب کند. با Marvel Snap می‌توانید تیم رؤیایی خود را از قهرمانان دنیای مارول و همچنین شخصیت‌های شرور ایجاد کرده و سپس با استراتژی کارتی سریع، بازی را ادامه دهید.

انجام هر بازی در Marvel Snap حدود سه دقیقه طول می‌کشد و هر مسابقه‌ی آن احساس متفاوتی دارد. شما می‌توانید با کارت‌های خود در بیش‌ از ۵۰ مکان مختلف از سرتاسر جهان مارول بازی کنید که هرکدام توانایی‌های نمادین خاص خود را دارند. از وکاندا گرفته تا ازگارد، هر هفته مکان‌های جدیدی دردسترس گیمرها قرار می‌گیرد تا مهارت‌های خود را در حل مسائل خلاقانه آزمایش کنند.

در کل اگر به بازی‌های استراتژیک کارتی، شخصیت‌های دنیای جذاب مارول و ارتقای قابلیت‌های آن‌ها علاقه‌ دارید، قطعاً پیشنهاد می‌کنیم Marvel Snap را روی آیفون خود نصب کنید.


Wreckfest

بهترین بازی‌ های آیفون

در صورتی که به‌ بازی‌های خشن ماشین‌سواری علاقه دارید، پیشنهاد ما این است Wreckfest را حتما امتحان کنید. این بازی گزینه‌های سفارشی‌سازی متعدی دراختیار شما قرار می‌دهد و به‌عنوان مثال می‌توانید سپرهای تقویت‌شده، محافظ‌های جانبی و موارد دیگر را روی خودرو خود نصب کنید تا هنگام مقابله با دیگران، مقاومت بیشتری دربرابر ضربات داشته باشد.

علاوه‌براین می‌توانید عملکرد و قدرت موتور خودرو خود را در Wreckfest ارتقا دهید. مسابقات در این بازی تقریباً قانون خاصی ندارند و همین دیوانه‌وار بودن به جذابیت آن‌ها اضافه کرده است. نبردهای جنون‌آمیز و سرعت بالا در این بازی، ترکیب بسیار هیجان‌انگیزی برای گیمرها به‌ارمغان می‌آورد و باعث می‌شود ساعت‌ها سرگرم شوید.

Wreckfest خودروهای جذاب مختلفی ارائه می‌دهد که می‌توان آن‌ها را به مرور ارتقا داد و شخصی‌سازی کرد. شما می‌توانید این بازی را در حالت چندنفره، حالت حرفه‌ای و حالت چالشی انجام دهید.


اشتراک‌گذاری:

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

192-192-263-min
خواندنی
الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
تمبر یادبود سهروردی در تیراژ ۶۰ هزار سری منتشر شد
آموزش روش‌های بازیابی رمز اینستاگرام
آموزش دائمی کردن خط همراه اول
ساها در جمع ۵ ایرلاین برتر کشور با کمترین تاخیر در پروازها
بازدید رئیس پلیس راهور فراجا از محدوده نقاط حادثه خیز در غرب استان تهران و هماهنگی با سازمان راهداری جهت رفع آن نقاط
پلیس راهور با مردم و در کنار مردم برای امنیت بیشتر
بازدید رئیس پلیس راهورفراجا از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران /لزوم تقلیل سن معافیت معاینه فنی خودرو به ۲ سال
بازدید رییس پلیس راهور فراجا از محورهای شرق استان تهران
بهترین گوشی‌های سری ردمی شیائومی برای خرید در زمستان 1402
مزایا و معایب گوشی‌های هوشمند شیائومی
بهترین موزیک پلیرهای اندروید ۲۰۲۳
تاکید بر نقش چشمگیر تبلیغات در رشد صنایع فرهنگی و خلاق
بهترین گوشی‌های هوشمند اقتصادی سامسونگ در پاییز 1402
ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل و کامپیوتر
تفاوت آیفون اکتیو و نات اکتیو را چطور متوجه شویم؟
راه‌اندازی مرکز نوآوری پزشکی در کشور با مشارکت همراه اول
دسته بازی کامپیوتر را چگونه به موبایل اندروید متصل کنیم؟
مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان رضوی معرفی شد
وی پی ان VPN چیست؛ نحوه کار آن به چه صورت است؟
دیوار و شیپور ضوابط آگهی های مسکن را پذیرفتند
۹ توصیه برای تقویت امنیت در تلگرام
بستن تبلیغات پیامکی همراه اول و ایرانسل
آغاز ثبت‌نام مقطع کاردانی و کارشناسی مرکز علمی کاربردی رجا برای ترم تحصیلی جدید
حضور استارتاپ ایرانی در جیتکس مراکش
تعداد مشترکان تلفن همراه از ۱۴۸ میلیون نفر عبور کرد
چند راه ساده برای اسکرین شات در سکرت چت تلگرام
مسئولیت اجتماعی؛ نقش مردم و تکلیفِ مسئولان
کتاب «ارتباطات بین‌المللی؛ بنیان‌ها و چالش‌ها» منتشر شد
معرفی گوشی های اقتصادی زیر 5 میلیون تومان
15 روش برای افزایش سرعت موبایل
تشخیص گوشی آیفون تعمیر شده
ارز نیمایی ترفند سوءاستفاده گران برای انحصاری شدن عرضه و فروش موبایل
چگونه شماره مجازی بسازیم؟
ضرورت بازسازی ظرفیت‌های رسانه‌ای انقلاب
چگونه دستگاه‌های اندرویدی را روت کنیم؟
آیا برگرداندن چت ها و پیام های پاک شده تلگرام امکان‌پذیر است؟
نقل فرصتی برای شروع دوباره و هوشمندانه
مأمور رساندن شما به سرزمین ثروت انتخاب شد
کلاس هایی که برای موفقیت شرکت کردم
فکری که از من یک ثروتمند ساخت
زمان را تلف نکنید و با چیپس میوه آغاز کنید
با یاری کردن دیگران به موفقیت رسیدم
با این روش میلیونری خودساخته شدم
با استراتژی نیروی محرک ثروت را روشن کنید
شبکه‌های اجتماعی
پربیننده‌ترین
دسته‌بندی‌ها
تبلیغات متنی
پیشنهاد سردبیر